مخ زنی توییتر: ۵ اشتباه بزرگ که هرگز نباید انجام دهید!

مخ-زنی-توییتر-Twitter-Pickup-art

مخ زنی توییتر روز به روز در حال بیش‌تر شدنه. امروزه شبکه اجتماعی توییتر یکی از محیط‌هایی هست که فارسی‌زبانان زیادی توش فعالیت می‌کنن و این عدد رو به افزایشه. در آینده توییتر شبکه مطرحی میشه و ارزششو داره که اگه شخصیت شمام به اون محیط میخوره واردش بشین. مستقل از مجازی یا فیزیکی‌بودن مثل همه محیط‌های اجتماعی دیگه اینجا هم مردها سراغ دخترها میرن و سعی می‌کنن مخشونو بزنن. استراتژی موردعلاقه بنده خیلی ساده است. برای بهتر شدن نسبت به جایی که هستین فقط کافیه اشتباهاتی که همین الان دارین انجام میدین رو انجام ندین. اینجوری با کار نکردن دارین پیشرفت می‌کنین. پس با من توی این مقاله همراه بشین تا ۵ اشتباه رایج که پسرا موقع مخ زنی توی توییتر مرتکب میشن رو باهم بررسی کنیم.

۱. هول بازی در توییتر

این رایج‌ترین اشتباه مخ زنی توییتر هستش که پسرا مستقل از محیط (مهمونی، پارک، اینستاگرام، توییتر و هرجای دیگه که فکرشو بکنین) مرتکب میشن. هول بازی نشانه‌های خیلی ساده ای داره. مهم‌ترینش تعریف زود و سریع از زیبایی های دختره. صدها نفر قبل از شما اومدن و از زیبایی‌های دختر تعریف کردن، صدها نفر هم بعد از شما خواهند اومد و این کارو خواهند کرد. تعریف از ظاهر مال مرحله اتصال عمیقه و زیادی زود انجام دادنش شما رو هم مثل صدها نفر دیگه نشون میده و هیچ تمایزی با بقیه نخواهید داشت.

اگر با اتصال عمیق و مراحل مخ زنی آشنا نیستی اینجا کلیک کن! 

مخ-زنی-توییتر
هول بازی توییتر رایج‌ترین اشتباه پسراست

۲. پیام دادن تو ناشناس

یکی از ویژگی‌های بارز مخ زنی توییتر نسبت به بقیه شبکه های اجتماعی اینه که افراد زیادی توی بیوشون لینک پیام ناشناس قرار میدن. با استفاده از این لینک میشه توی تلگرام بدون اینکه هویت پیام‌دهنده مشخص باشه به دختر پیام داد. این کار به ۲ دلیل فاجعه محضه و هیچ نتیجه ای برای شما نداره

  1. عدم اعتماد

دخترها می‌دونن که شاید بقیه بخوان ازشون سوتی بگیرن. اونها نگرانن که نزدیکانشون و بقیه افرادی که دختر نمیخواد از لاس زدنش با خبر بشن بیان و توی ناشناس باهاش لاس بزنن و بعدا علیه خودش استفاده کنن. به دلیل این نگرانی، دخترها نسبت به کسی که توی ناشناس میاد با سختگیری بیشتر برخورد می‌کنن و کمتر همکاری می‌کنن.

  1. ترسو بودن

توی ناشناس رفتن نشون‌دهنده اینه که پسر اعتما‌د‌به‌نفس کافی رو نداره و از جواب رد شنیدن یا مشخص‌شدن هویتش می‌ترسه. این ترسو بودن به شدت برای دختر چندش‌آوره و باعث میشه قبل از اینکه پسر فرصتی بدست بیاره اون دختر رو از دست بده.

به جای توی ناشناس پیام دادن مستقیم برین و به دختر پیام بدین. اینجوری اعتماد به نقس خودتون رو نشون می‌دین و شانس موفقیت برای رسیدن به دختر و موفقیتتون برای مخ زنی داخل توییتر بیشتر میشه.

نکته: واضحه که فرستادن عکس آلت تناسلی، بدن لخت (حتی اگه جذاب و ورزیده باشه) یا هول بازی هم در ناشناس شانس موفقیتی نداره.

ناشناس-تلگرام-رفتن

۳. اکانت نامناسب

بعد از اینکه بین شما و دختر یکمی پیام رد و بدل شد اون میاد و اکانت شما رو نگاه می‌کنه. اکانت توییتر شما روی تصویری که از شما توی ذهنش می‌سازه تاثیر داره. هرچقدر این تصویر بهتر باشه شما هم شانس بیشتری برای موفقیت دارین. برای اکانت خوب نکات زیر رو رعایت کنین:

  1. محتویات پورن و جنسی توی اکانتتون قرار ندین.
  2. حتی اگه هیکل خوب و ورزیده ای دارین عکس لخت قرار ندین. عکس توی باشگاه خوبه ولی عکس برهنه هرچند که جاذبه جنسی خوبی داره ولی اون تصویر اولیه‌ای که برای ما مفیده رو بروز نمیده.
  3. از حس خوب ناشی از محیط های ورزشی مثل بیلیارد، باشگاه بدنسازی، پیاده‌روی، فوتبال، والیبال یا هر ورزش دیگه‌ای که ازش لذت می‌برین توییت کنین.
  4. عکس پروفایلتون از چهره یا نهایتا بالا‌تنه باشه. از گل و ایموجی وشخصیت کارتونی و سریال استفاده نکنین. توی عکس لبخند بزنین. فیلتر و فیگور عجیب و غریب هم نگیرین. اسمتونم یه چیزی که معنی نامناسب داشته باشه نذارین.
  5. از تفریحات و حس خوبتون توییت کنین. اگه دست جمعی هم هست چه بهتر!
اکانت-توییتر-نامناسب
اکانت توییتر بد
اکانت-توییتر-مناسب
اکانت توییتر خوب

۴. ایموجی‌های نامناسب

شاید وقتی این قسمت رو میخونین با خودتون بگین “ایموجی که پسرونه و دخترونه نداره؟!”. در ظاهر حرفتون منطقی به نظر می‌رسه ولی ایموجی‌ها ابزاری هستن که در کنار کلمات احساسات رو منتقل می‌کنن. احساس دخترونه و ملوس‌بودن چیزیه که وجودش توی مرد برای یه دختر به عنوان شریک عاطفی و جنسی چندش‌آوره و احتمال شکست رو در مخ زنی توییتر بالا می‌بره. دقت کنین که احساس مردگونه و اقتدار داشتن به معنای خشک و بی‌روح بودن نیست. برای اینکه احساس دخترانه و ملوس بودن رو به دختر منتقل نکنین از ایموجی‌های زیر استفاده نکنین.

اموجی‌های-نامناسب-مخ-زنی-توییتر
اموجی‌های نامناسب

۵. درخواست وویس و عکس از دختر

اگه دختر توی اکانت توییترش عکسی نداره محتمله که پسر باشه. اگر هم عکسی داره درخواست عکس نه تنها هیچ کمکی به شما نمی‌کنه، بلکه باعث میشه دختر نسبت به شما احساس بدی پیدا کنه و از شما فاصله بگیره. از من قبول کنین که هرچقدر کم‌تر از دختر عکس بخواین شانس بیشتری برای عکس گرفتن (مخصوصا اون مدلی که می‌خواین) دارین.

نکته: یسری اکانت توییتر هستن که با گذاشتن نود (عکس برهنه یا نیمه برهنه) و گفت و گوی جنسی توجه رو جلب می‌کنن و فیو استار (تعداد لایک زیاد) میشن. این افراد اگر درگیر اختلال شخصیت هیستریونیک نباشن قطعا به توجه غیرعادی زیادی در درون رابطه نیاز دارن و زندگی رو برای شما تلخ می‌کنن پس سراغشون نرین.

در ادامه ۵ تا اشتباه مخ زنی توییتر دیگه رو هم به عنوان هدیه براتون می‌ذارم. این کارها رو انجام ندین:

  1. استفاده از “بانو” و “جووووون”
  2. عدم استفاده از ایموجی و استیکر و گیف
  3. اشاره به موضوعات پولی چه به عنوان شوخی و چه به عنوان ابراز فقر
  4. ابراز توجه ویژه به بیماری یا آرایش یا فیلتر استفاده کردن دختر
  5. خود را مفصل معرفی کردن بدون اینکه دختر خواسته باشه

می‌توانید این مقاله را از زیر دانلود کنید و بعدا مطالعه نمایید.

[um_loggedin]

دانلود مقاله مخصوص اعضا

[/um_loggedin]

2 دیدگاه برای “مخ زنی توییتر: ۵ اشتباه بزرگ که هرگز نباید انجام دهید!

    • Mr wingman گفته:

      برقراری رابطه و لاس زدن در محیط آنلاین اصول کلی یکسانی داره. در حالت دقیق و بسته به دختر مورد نظر باید بررسی بشه ولی عموما فضای اینستاگرام نسبت به توییتر فضای راحت تریه و بستر راحت تری برای گفت و گو های عامیانه و ساده داره. در نقطه مقابل در توییتر بستر گفت و گو های جدی راحت تره. براساس زمینه و انتظاراتی که افراد اون محیط دارن پیشنهاد میکنم که هیچوقت از Limkedهn برای برقراری رابطه عاطفی استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد