موثرترین روش مخ زنی

best-pickup-procedure

مسیر مخ زنی دقیقا چجوریه؟ روش مخ زنی درست چیه؟

توی یه مقاله که می‌تونین از زیر بهش دسترسی داشته باشین بررسی کردیم که نکته کلیدی برای مخ زنی موفق خلق یه تجربه متمایز نسبت به بقیه پسرها برای دختره. توی این مقاله میخوام که درباره مراحلی که برای یه مسیر موفق باید طی‌کنیم رو بهتون توضیح بدم. ورود به رابطه عاطفی با دختر از ۳ مرحله کلی تشکیل شده:

۱. جذب       ۲. اتصال عمیق     ۳. اغوا

ضروریه که برای پیش‌بردن مسیر دقیقا از همین مسیر و به همین ترتیب که مراحل بررسی شدن استفاده کنیم وگرنه بعدش به یه جایی که مقصدمون نیست می‌رسیم.

مخ زنی و ۶ نکته کلیدی

مدل ۳ مرحله‌ای مخ زنی

همانطور که گفتم روش مخ زنی از ۳ مرحله جذب، اتصال عمیق و اغوا تشکیل شده. بعد از اینکه زن رو جذب کردیم و قبل از اینکه وارد مرحله اغوا و تماس فیزیکی بشیم باید یه اتصال عمیق برقرار کنیم:

جذب کردن: وقتی کسی از ما خوشش اومده درحالی که احساس عاطفی و تعهد اخلاقی نداره. مرحله‌ای قوی‌تر از مورد کراش واقع شدن و ضعیف‌تر از حس داشتن.

اگه اتصال عمیق رو با دختر برقرار کنین و بعدش دختر خیلی راحت وارد مرحله اغوا میشه و حتی ممکنه اون خودش سیگنال ورود به تماس جنسی رو بده و شما رو اغوا کنه.

متاسفانه اغوا و اتصال عمیق بدون جذب امکان پذیر نیست. دختر اگه جذبی صورت نگرفته باشه توی مرحله اتصال عمیق همکاری نمی‌کنه (فراموش نکنین که دختر مردهای گوگولی و نایس زیادی اطرافش داره و برای درد و دل کردن پسر به اندازه کافی توی فرندزونش موجوده.) مراقب باشین که خیلی زود سراغ اتصال عمیق نرین چرا که باعث میشه دختر کم تر از ما خوشش بیاد یا در حالت بدتر باعث میشه توی فرندزون (friend zone) گیر کنیم.

فرندزون: مردی که دختر با او اتصال عمیق برقرار کرده ولی میل جنسی ندارد.

3-steps-pickup-model

۳ اشتباه رایج مسیر مخ زنی

با وجود اینکه رابطه خطی بین جذب و اتصال عمیق و اغوا واضح بنظر میرسه مردهای زیادی به دلیل اشتباه کردن در ترتیب این فرایند به مشکل میخورن. اشتباهات رایج روش مخ زنی ۳ مرحله‌ای:

  1. شروع از اغوا
  2. شروع از اتصال عمیق
  3. جذب و اغوا بدون اتصال عمیق
first-mistake-start-from-seduction

اشتباه اول: شروع از اغوا

اشتباه رایجی که تازه‌کارها میکنن اینه که قبل از جذب و اتصال عمیق سراغ اغوا میرن. همچین حرکتی مثل اینه که به دختر بگیم“تو اصلا منو نمیشناسی. میای با من سکس کنی؟”. زمان و مکان مخصوص فرایند اغوا وجود داره ولی نه تا وقتی که جذب و اتصال عمیق شکل نگرفته و فکر نمی‌کنم نیازی باشه به ضرورت وجود حریم خصوصی اشاره کنم.

این تصور اشتباه از فیلما میاد و نمونه اون رو می‌تونید از طریق این لینک در یوتیوب تماشا کنید.

اون‌هایی که با اغوا شروع میکنن تاثیر جذب رو در همکاری دختر برای سکس درنظر نمی‌گیرن. حتی اگه سطحی از جذب بر اساس ویژگی‌های ظاهری شکل گرفته باشه به خاطر فشار روانی بالای تماس فیزیکی و جنسی با کسی که دختر شناخت و اعتماد کافی بهش نداره بازم احتمال موفقیت بالایی وجود نداره. بهترین کار اینه که سیگنال‌های جنسی رو تا آخر اتصال عمیق کنار بذارین.

اشتباه دوم: شروع از اتصال عمیق

پسر گوگولی:

یسری از مردها متوجه هستن که اغوا درابتدای مسیر باعث میشه که زن احساس ناراحتی داشته باشه. کاری که این مردها می‌کنن اینه که روی اتصال عمیق تمرکز می‌کنن. چیزی که این گروه از مردها نمی‌دونن اینه که زن‌ها با صدها مرد این شکلی در ارتباط‌ هستن و دیگه حوصله شون از این مدل افراد سر رفته و جذابیتی براشون ندارن. اگه زنی به شما جذب نشده باشه تلاش برای برقراری اتصال عمیق به این ختم میشه که حوصله‌اش سر بره. اینکه شما از خودتون تعریف کنین یا کاری کنین که درباره خودش حرف بزنه و زودتر از موعد ازش تعرف کنین صرفا شما رو به یه مرد تکراری دیگه تبدیل می‌کنه.

برای مردها ظاهر زیبای دختر و جذابیت فیزیکی مهمه و برای بعضیاشون تنها شرط لازم همونه. ما برای ابراز هول نبودن نباید به ظاهر دختر توجه نشون بدیم و بروز بدیم که اونو فقط بر اساس ظاهرش انتخاب کردیم چرا که باعث میشه مثل بقیه مردها به نظر برسیم. یه دختر متوجه نشانه‌هایی که بهش بروز میدیم و اینکه بهش توجه ویژه ای داریم میشه. تا وقتی که ما هم از دختر نشانه‌ای مبنی بر علاقه‌مند شدنش به ما نگرفتیم نباید وارد اتصال عمیق بشیم. اگه خیلی سریع بهش توجه و نشانه‌های علاقه‌مند شدن رو بروز بدیم مثل بقیه مردها هول بنظر می‌رسیم و دختر مارو ول می‌کنه تا یه جای دیگه دنبال یه مرد جذاب و هیجان انگیز بگرده.

second-mistake-start-form-connection

مثال‌هایی از نشانه های ابراز علاقه و موفقیت روش مخ زنی

  1. دختر اسم مارو می‌پرسه.
  2. ما رو لمس می‌کنه.
  3. وقتی دستشو می‌گیریم اونم دست مارو می‌گیره و عقب نمی‌کشه.
  4. به همه شوخی‌های ما حتی اونایی که خیلی بی مزه هستن هم می‌خنده.

بعد از اینکه دختر جذابیت‌های مارو تایید کرد و بعد از اینکه دختر جذابیت‌هاشو به ما ابراز کرد باید بهش ابراز توجه نشون بدیم وگرنه دختر احساس می‌کنه که با احساساتش بازی کردیم و بابت این حس ناامنی خیلی سریع احساساتش نسبت به مارو از دست میده. اگه بعد از اینکه دختر بهمون ابراز توجه کرد وارد اتصال عمیق بشیم دختر باهامون همکاری می‌کنه و وارد فرندزون نمی‌شیم.

third-mistake-attraction-to-seduction

اشتباه سوم: رفتن از جذب به اغوا بدون اتصال عمیق

هر شروع و پایانی یه وسط هم داره و در مدل ۳ مرحله ای مرحله وسط اتصال عمیقه. در زمان درست و وقتی که میخوایم وارد تماس جنسی بشیم دختر رو اغوا می‌کنیم ولی زمانش مال بعد از وقتیه که اتصال عمیق رو برقرار کردیم.

اگه بعد از مرحله جذب وارد مرحله اغوا بشیم همه زحماتی که کشیدیم از بین میره. برای اینکه فرایند اغوا احساس بدی به دختر نده باید قبلش اتصال عمیق ایجاد کنیم. تا وقتی که اتصال عمیق کافی رو ایجاد نکردید وارد مرحله اغوا و تماس جنسی نشید.

قانون ۱۰ ساعت

کی شما می‌فهمید که اتصال عمیق کافی رو ایجاد کردید تا وارد مرحله اغوا بشید؟

به طور متوسط بین ۷ تا ۱۳ ساعت طول میکشه (طبق متن اصلی بین ۴ تا ۱۰ ساعت ولی طبق آزمایشات انجام شده در ایران برای نرخ موفقیت قابل قبول حداقل ۷ ساعت معادل ۴ عدد قرار و اندکی ارتباط تو محیط آنلاین لازمه) تا اتصال عمیق کافی برای ورود به فاز اغوا شکل بگیره. هیچ قانون مطلقی برای اینکه چه زمانی مناسبه وجود نداره و فقط تنظیماتی که توسط شما انجام میشه اینو مشخص می‌کنه.

پشیمانی بعد از عمل

پشیمانی بعد از عمل دقیقا مثل وقتیه که یه نفر چیزی رو می‌خره و بعدش از این تصمیم پشیمون میشه. به طرز مشابهی ممکنه زنی که به شما جذب شده خیلی سریع جلو اومده (دلایل مختلفی مثل اینکه شما خیلی سریع فرایند جذب رو بروز دادین یا اینکه دختر از لحاظ جنسی تحریک شده بوده.) که باعث میشه بعدا پشیمون بشه. اگه میخواید که بتونید وارد اتصال عمیق بشین پشیمانی بعد از عمل چیزیه که به هر بهایی باید ازش دوری کنین.

پشیمانی بعد از عمل وقتی به وجود میاد که بوسیدن بدون اتصال عمیق کافی به پیش‌نوازی تبدیل بشه.

می‌توانید این مقاله را از زیر دانلود کنید و بعدا مطالعه نمایید.

دانلود مقاله مخصوص اعضا

8 دیدگاه برای “موثرترین روش مخ زنی

  1. H گفته:

    سلام،چقدر حرفه ای مطلب نوشتید،تا حالا اینقدر علمی به این موضوع نگاه نکرده بودم،یه جاهایی به مشکل میخوریم و نمیدونیم از کجاست،شاید با راهکارهای شما نتیجه بهتری به دست بیاد.فکر کردم مقاله فیزیک هسته ای دارم مطالعه میکنم،خیلی عالی بود.

      • حامد گفته:

        سلام مجدد،بنده ۴۰ ساله هستم،با اینکه ازدواج کردم و شکر خدا راضی هم هستم و البته بگم که قصد آشنایی با شخص خاصی رو هم ندارم ولی دارم کل آموزش هارو میبینم،خیلی برام مطالبتون جالبه،این مطالب کلا نه فقط در ارتباط با جنس مخالف،بلکه در ارتباطات کاری و … هم میتونه کارآمد باشه و از آدم یه شخصیت جالب بسازه.در هر صورت ممنون از شما بابت تهیه این آموزش ها.
        فقط میخواستم یه مطلبی رو هم عرض کنم خدمتتون که البته نظر شخصی بنده هست،به نظرم دخترها رو خیلی پیچیده کردید از لحاظ روانشناختی،خیلیاشونم به این پیچیدگی نیستن،اینجوری پسرای کم تجربه فکر میکنن باید هفت خوان رستم طی کنن تا بتونن یه دوست دختر داشته باشن.البته که بعضیاشونم هم همین مدلی هستن که شما تعریف کردید.مجدد سپاسگزار و قدردان زحمت های شما در تهیه این آموزش ها هستم.
        زنده و پیروز باشید.

        • Mr wingman گفته:

          سلام. بسیار خوشحالم که برای بهتر کردن خودتون وقت می‌ذارید. بله درست می‌فرمایید. قسمتی از آموزش‌ها یسری نکات عمومیه ولی چون آدما با هم فرق دارن شخصی سازی رفتار مهمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد