بهترین مکان پیدا کردن دختر خوب

مکان پیدا کردن دختر خوب وینگمن فارسی

وقتی که میخواید با دختری وارد رابطه بشید قطعا براتون سوال پیش میاد که دختر خوب از کجا پیدا کنیم؟ بهترین مکان پیدا کردن دختر خوب کجاست؟ هرکسی بر اساس اطلاعات قبلی که توی ذهنش هست یه جواب برای این سوال داره، یکی میگه دخترای فامیل و درنقطه مقابلش یک دیگه میگه که دخترای فامیل اصلا به درد رابطه و ازدواج نمی‌خورن. اکثریت جامعه شاید فکر میکنه که وارد رابطه شدن با دختری که توی مهمونی یا پارک باهاش آشنا شدن ایده خوبی نیست و من کاملا با این تفکر مخالفم. پارک یا مهمونی اتفاقا مکان مناسبی برای پیدا کردن دختر خوب هستش.

واقعیت اینه که یه دختر مناسب مستقل از اینکه کجا باهاش آشنا بشید گزینه خوبی برای رابطه است. اینکه یه دختر خوب برای رابطه درست و سالم چه ویژگی هایی باید داشته باشه یه موضوع جداست که یه وقت دیگه بررسیش می‌کنیم. تو این ویدیو مکان‌های آشنایی با دختر در کشور آمریکا توضیح داده شده و با دیدنش متوجه میشید که عملا هیچ کدوم از پیشنهادات مناسب ایران نیست. پس حتما تا آخر همراه من باش.

توی این مقاله میخوایم بررسی کنیم که از چه مسیرهایی میتونیم با دخترها آشنا بشیم و بهترین مکان پیدا کردن دختر خوب کجاست؟

مکان‌های پیدا کردن دختر خوب

۱. محیط روزمره

محیط روزمره مکان پیدا کردن دختر خوب وینگمن فارسی

همه ما در طی روز از محیط هایی رد میشیم و اونجا دخترهایی رو می‌بینیم. این دخترها میتونن گزینه هایی برای آشنا شدن و در صورت مناسب بودن ورود به رابطه عاطفی باشن. دخترهایی که توی پارک، خیابون، مراکز خرید یا سوپر مارکت و سایر مکان‌ها می‌بینید توی این محیط محسوب میشن. این محیط سخت ترین و پیچیده ترین جا برای پیدا کردن دختر خوب هستش. هر روز توی جاهایی که مثال زدم پسرهای زیادی سراغ دخترها میان و به این خاطر که هیچ چیز درستی از ارتباط با زنان نمی‌دونن فقط حال دخترا رو بد میکنن. دخترا هم بحاطر تجربه ای که دارن هروقت پسری توی این محیط ها بهشون نزدیک میشه اولین واکنششون پس زدن و دور کردن اون پسره.

مشکل بعدی که توی این محیط وجود داره نیاز به مهارت زبون بازی، حاضرجوابی، استایل و لباس خوب درکنار اعتماد به نفس و سایر مهارتها در سطح بالاست. یکی دیگه از چالشها دخالت عوامل بیرونیه، بطور مثال شما سراغ دختری میرین و دارین خوب کار می‌کنین، یهو یه پسر یا یه پیرمرد جو گیر که میخواد قهرمان بازی دربیاره میپره وسط و کار شما رو خراب می‌کنه.

دقت کنین یسری از دخترا مستقیم شما رو رد نمی‌کنن بلکه اتفاقا برای اینکه شما زحمت رو کم کنین بهتون شماره یا آیدی اینستاگرام میدن (البته در زمان قدیم فیسبوک بود) و بعدشم جوابتونو نمیدن. دلیل اینکه با سریع شماره رد و بدل کردن به شدت مخالفم اینه که فرصت ندارین هیچ تمایزی نسبت به سایر پسرها و شماره هایی که دادن ایجاد کنین. بالطبع دختر ها انگیزه ای برای زنگ زدن یا جواب دادن به شما بعد از رد و بدل شدن شماره نداره.

نکته مهم در خصوص پیدا کردن دختر خوب در محیط روزمره

اگه از این محیط می‌خواین استفاده کنین به شدت بهتون پیشنهاد می‌کنم که کیفیت شماره گرفتن رو فدای کمیت و تعداد بالا نکنین. اگه شما درست وقت بذارین و توی یه روز فقط ۳ تا شماره جمع کنین ولی با هر ۳ نفر درست جلو رفته باشین و تمایز خوبی ایجاد کرده باشین خیلی خیلی نتیجه بهتری می‌گیرین تا اینکه صرفا  همینجوری از ۱۰ تا دختر سریع شماره بگیرین.

 ۲. مهمونی

مهمونی یکی از مکان‌های پیدا کردن دختر وینگمن فارسی

این محیط یعنی مهمونی و دورهمی های مختلطی که اکثر افراد همدیگه رو نمیشناسن. این جنس مهمونی و دورهمیا بهترین و ساده ترین محیط برای پیدا کردن دختر خوب و ورود به رابطه است. دلیلشم اینه که شما یقین دارین دختری که اونجاست، ازلحاظ سطح فرهنگی و مذهبی تقریبا نزدیک به شماست، حالش خوبه و مشغول خوش گذروندنه پس وقتی سراغش برین شانسش کمتره که شما رو پس   بزنه و اینکه یه عالمه از دخترا برای آشنا شدن با پسرا میان. توی کشور ما این محیط‌ها زیاد نیست و در دسترس اکثر افراد وجود نداره پس چندان قابل استفاده نیست ولی اگه برای شما قابل دسترس هست یا در خارج از کشور هستین و به کلاب دسترسی دارین حتما درنظر بگیرینش.

۳. حلقه اجتماعی

حلقه اجتماعی مکان پیدا کردن دختر خوب وینگمن فارسی

رایج ترین محیط پیدا کردن دختر خوب و برقراری رابطه عاطفی توی کشور ما همین محیطه. به دخترایی که بخاطر فعالیت‌های روزمره باهاشون در ارتباطیم و به همین خاطر یه احترام و مراعات متقابلی وجود داره دخترهای موجود توی حلقه اجتماعی میگیم. همکلاسی، همکار یا دورهمی که دوستای مشترک زیادی وجود دارن شامل این محیط میشن. این محیط در حالت عادی پیچیدگی های خاص خودشو داره.

یه مثال از این پیچیدگی ها وصل بودن دخترای یه حلقه به همدیگه است. یعنی هرچیزی که شما به یه دختر بگین بقیه دخترا هم همیدونن. فقط کافیه ساعت ۱۰ شب برین تو پیوی همکلاسیتون تا ساعت ۱۰:۰۱ شب هم اون به رفیقاش بگه که شما توی پیویش رفتین. فکر نکنین اگه به دختر بگین که به کسی نگه. و اونم تایید کنه واقعا این اتفاق میافته و به کسی نمیگه. دوست صمیمی دختر در جریان همه چیز هست. حتی بعد از اینکه وارد رابطه بشین در جریان رنگ شورت و جزییات محتویات درونشم هست!

یکی دیگه از این پیچیدگی ها امکان بوجود اومدن و دخالت سایر پسرهای همون حلقه است. وقتی شما از دختری خوشتون میاد خیلی طبیعیه تنها پسری نباشین که اون دختر واسش جذابه و سایر پسرها هم از اون دختر خوششون بیاد. در این مواقع رقابت های کثیفی شکل میگیره و بعضا رفاقت های چندین و چند ساله برای یه دختر از بین میره.

۴. محیط آنلاین

محیط آنلاین مکان پیدا کردن دختر وینگمن فارسی

امروزه اینترنت گسترش زیادی پیدا کرده. همچنین شبکه های اجتماعی هم زیاد شدن دخترایی که اونجا هستن و فعالیت میکنن جزو گزینه های ما محسوب میشن. پس محیط آنلاین جای مناسبی برای پیدا کردن دختر خوب هستش و البته سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خودشو داره.

اینستاگرام، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی شامل این محیط میشن. مشکل بزرگی که برای افراد توی محیط آنلاین پیش میاد اینه که با دختر جلو میرن ولی شاید اون دختر از شهر خودشون نباشه و همه تلاش‌هاشون هدر بره. برای اینکه این مشکل پیش نیاد دخترایی که توی پیج های دخترخیز شهر خودتون (کافه، رستوران، دانشگاه، آرایشگاه زنونه و سایر مکان‌هایی که دخترا باهاش تعامل دارن) رو دنبال و بررسی کنین.

توی این مقاله محیط های مختلفی که میشه اونجا سراغ دخترها رفت رو بررسی کردیم. پیشنهاد ما به شما اینه که به جای سرمایه گذاری کردن زمان و انرژیتون توی همه این محیط‌ها بر اساس استعداد و شخصیتتون روی یکی از اینها به طرز ویژه ای تمرکز کنین.

جمع بندی

واقعیت اینه بهترین مکان پیدا کردن دختر خوب هر کدوم از محیط‌های بالا می‌تونه باشه. مهم تسلط شماست و اینکه ویژگی‌های اون دختر با شما سازگار باشه. با توجه به رواج بالا پیشنهاد من برای شروع پیدا کردن دختر خوب حلقه اجتماعی هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد